середу, 26 жовтня 2016 р.

Літературна година «Шлях великого каменяра »

 Як  я люблю тебе, мій рідний краю,
 Як я люблю красу  твою, твій люд.
Як  гаряче  молюся і бажаю
Для  твого  щастя свій  віддати труд.
                                            І.Франко
   Побузька  міська  бібліотека   для дітей ,  провели літературну  годину «Шлях великого  каменяра »  присвячену  І.Я. Франку з учнями  Побузької ЗОШ І –ІІІ ступенів, класний керівник Рибачок О.В.. На початку заходу відбулася презентація  виставки –  персоналії  «Пророк  у  своїй  Вітчизні ». Матеріали  виставки  дуже  зацікавили  присутніх,особливо буклет  автобіографії  І.Я. Франка, виготовлений  бібліотекарями  до   160 – річчя від дня народження. Буклет  зацікавив  учнів,  вчителів,вихователів,  всіх тих,  хто цікавиться творчістю талановитого поета .  У своєму виступі бібліотекарі розповіли  про життєвий і творчий шлях письменника. Присутнім у Інтернет - центрі бібліотеки  були  представлені  відеофільми про музей-садибу  І.Франка у його рідному селі Нагуєвичі,  про будинок письменника у Львові,  про музей у селі Криворівня. Після перегляду відеофільмів діти жваво обговорювали з бібліотекарями факти життя і творчості І. Я.Франка .  На закінчення заходу  діти з задоволенням взяли участь  у вікторині « Стежками Каменяра».












    

Немає коментарів:

Дописати коментар