четвер, 1 жовтня 2020 р.

 

 Для мене книги – світло дня,
Для мене книги – зорі ночі...
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі...
Без книги я не проживу
Вже, як без вирію лелека...
Я і крізь вічність оживу
В отім святім : бібліотека…

                  Гоць Петро

  Наприкінці вересня осінь дарує нам золото листопаду, різнобарв’я жоржин і своє неповторне свято – Всеукраїнський день бібліотек. Професійне свято завжди є своєрідним підсумком зробленого, досягнутого, вітання, дарунки щирі, радісні  усмішки друзів бібліотеки. В рамках Дня відкритих дверей до Всеукраїнського дня бібліотек вдало пройшов  Книжковий спалах «Рандеву подарованих книг». Нові, цікаво ілюстровані книги, даровані користувачами, зацікавили всіх відвідувачів бібліотеки. Протягом дня відвідувачі дізналися про роботу бібліотеки відкритої для усіх, хто бажає збагатити своє дозвілля, насолодитися неповторною «книжковою» атмосферою та цікавим читанням.  Зворушливі слова привітань на адресу бібліотечних працівників прозвучали від маленьких читайликів  ,учнів 1- А ,1- В, 3 – В  Побузького ліцею , вчителів , керівників дитячого дошкільного закладу «Ромашка», друзів бібліотеки. День відкритих дверей перетворився на справжнє свято для всіх, хто любить і цінує книгу. Дякуємо за вітання , чудові дарунки.


















Немає коментарів:

Дописати коментар