суботу, 9 червня 2018 р.

Бліц – турнір « Згадай, відгадай, що корисно для здоров’я»


Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий. 
    Зміцнення здоров’я дітей є однією з актуальних проблем нашого суспільства. Швидкі темпи зростання захворюваності та інвалідності дітей шкільного віку, недотримання гігієнічних нормативів щодо навколишнього середовища, в якому перебувають діти, незбалансоване харчування, травматизм, тютюнопаління, вживання алкогольних напоїв, поширення ВІЛ-інфекції, туберкульозу тощо, потребують посилення роботи   бібліотек  у  пропоганді  здорового способу  життя  молодого  покоління. допомогли
   «Друже, Ти ніколи не запитував себе: «Що я знаю про здоровий спосіб життя?» - такими  словами бібліотекаря  розпочався бліц – турнір  « Згадай, відгадай, що  корисно для здоров’я»  в бібліотеці . Бліц-турнір допоміг  переконати  дітей в тому, що у здоровому тілі — здоровий дух, розмовляли   присутніми про користь для здоров’я вітамінів в овочах і фруктах, а також ранкової зарядки та занять спортом. Кросворди, вікторини,загадки   захопили    дітей. Вони уважно читали запитання та обирали правильні відповіді.
  По закінченню бліц - турніру учні зробили висновок: життя і довголіття нерозривно пов'язані зі здоров'ям, на яке впливає безліч чинників, то потрібно ж берегти   його  з  ще  з  шкільної  парти.  Сонце, вода та повітря  - вірні помічники на шляху до відмінного здоров’я, міцного імунітету та краси.














Немає коментарів:

Дописати коментар