понеділок, 22 серпня 2016 р.

"Україно - я твоя краплинонька"


Моя Україна – це пісенька мами,
Розлогі
 лани колосяться хлібами,
Вишневі
 садочки, лелеки на хаті.
Купають
 ставочки хмарки пелехаті.
Моя Україна – то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…
Я кращої в світі країни не знаю.
                                    Л. Савчук
Любити , знати історію та звичаї своєї неньки – України святий обов’язок кожного з її дітей
У Побузькій міській бібліотеці  для дітей відбувся цікавий і змістовний захід до  25- річчя Незалежності України « Україно – я твоя краплинонька». . На початку  заходу  бібліотекар вернула увагу  на дату , яку незабаром  буде  святкувати  народ України.  Присутні відповідали на запитання вікторини про традиції ,обряди, звичаї   українців,славетні  історичні дати України. Вікторина  супроводжувалася  чудовим супроводом за допомогою музичної добірки українських пісень , яку заздалегідь підготувала бібліотекар.

 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар