середу, 27 січня 2021 р.

 

Україно моя, моя люба Вкраїно,
Чим я втішу тебе, чим тебе заспокою? -
Чи про те розкажу, як тебе я люблю,
А чи піснею горе твоє я присплю,
Чи слізьми розіллюсь, мов сирітська дитина,-
Чим тебе заспокою я — бідна людина,-
Скажи, моя люба Вкраїно,
Вкраїно моя!                                                                                                                        
П. Тичина

 27 січня – в цей день 130 років тому народився наш видатний поет Павло Тичина. Молодий Тичина подарував Україні соковиту яскраву поезію, просякнуту символізмом, музикою та світлом. Саме таким ми його і пам'ятаємо - неймовірно талановитим, оптимістичним, спрямованим в майбутнє.                      До Дня народження поета, громадського діяча  Павла Тичини , Побузька міська бібліотека для організувала книжкову виставку організувала книжкову виставку - портрет «Послав я в небо свою молитву»                                                                                 Павло Григорович Тичина належав до найосвіченіших радянських письменників, чия ерудиція охоплювала не лише літературу, а й інші види мистецтва. Він був неперевершеним перекладачем із 40 мов світу. Ця людина була надзвичайно талановита: він гарно співав, був чудовим поетом, мав хист до малювання. У зрілому віці він часто шкодував, що не розвивав хист.Ось як сказав про генія визначний історик вітчизняної літератури Сергій Єфремов: «Тичину важко уложити в рамки одного якогось напрямку чи навіть школи. Він з тих, що самі творять школи… Поет, мабуть, світового масштабу, Тичина формою глибоко національний, бо зумів у своїй творчості використати все багате надбання попередніх поколінь. Він наче випив увесь чар народної мови і вміє орудувати нею з великим смаком і майстерністю…Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа…»                                                                               Бібліотека  зібрала  літературу про поетичного генія, багатогранну особистість - Павла Тичину, ми запрошуємо до перегляду всіх, хто бажає познайомитись з його неперевершеною творчістю.






 

                                                                                                                                                    

 

Немає коментарів:

Дописати коментар